שיווק באמצעות "פייסבוק" למתקדמים
כללי :
רשת החברתית "פייסבוק" היא הנפוצה ביותר בישראל ונמצאת בשימוש יום יומי אצל מליוני משתמשים ובעלת קצת גידול מדהים.
חברות רבות הבינו את הפוטנציאל הטמון ברשת זו והחלו לנצל את היתרונות שלה לטובת קידום מטרתם השיווקיות והמסחריות.
אנו נלמד אותכם כיצד לעבוד ב"פייסבוק וכיצד לנצלו לקידום ושיווק העסק שלכם.
קהל יעד :
הקורס מיועד לבעלי עסקים אשר משתמשים בפייסבוק (פרופיל אישי), המכירים את ממשק התוכנה ומעוניינים להשתמש בכלי זה, לקידום העסק שלהם.
דרישות קדם :
חשבון אישי פעיל בפייסבוק – (חשוב ! לא נתעכב על נושאים בסיסים בקורס זה).
בסוף הסדנא תהיה מסוגל :
להבין טוב יותר מה זאת רשת חברתית (יתרונות וחסרונות), איך ניתן להשתמש בפייסבוק לקידום העסק שלך, לפתוח דף אוהדים, לפתוח קבוצה, לדעת את ההבדל בינהם, מתי להשתמש בכל אחד מהם? ניהול נכון של החשבון שלך.
לדעת מה מותר ומה לא מותר או לא מקובל לעשות בפייסבוק. להכיר את הגדרות הפרטיות.
להשתמש ביישומים לקידום העסק, מתי להשתמש בפתקים מתי באירועים ומתי באפליקציה מיוחדת , הכרות עם אפליקציות שימושיות לשיווק העסק, לשלב את דף האוהדים באתר האינטרנט שלך. לנהל קמפיין פרסומי בתשלום בפייסבוק. להבין את השימוש באפליקציות.
תוכנית הסדנא :
סקירה מהירה של הנושאים שנלמדו בקורס הבסיסי על מנת להגיע לרמה אחידה -
רקע כללי אודות רשתות חבריות בכלל פייסבוק בפרט – היסטוריה של החברה, נתונים עדכניים לגבי מצב החברה כיום. היתרונות והסכנות במדיה זו.
הכרות בסיסית עם ממשק האתר – פתיחת חשבון, מבנה עמוד סטנדרטי.
עבודה עם "פייסבוק" – כיצד זה עובד? איך מצרפים חברים? מה האחרים רואים ומה לא?
פתיחת דף אוהדים, פתיחת קבוצה , הבדלים, יתרונות וחסרונות. ניהול נכון של דפים וקבוצות.
עשה ואל תעשה – פרסום נכון במדיה זו. כללי אצבע למה מקובל ומה לא מקובל לעשות על מנת להמנע מטעויות אשר יביאו לשיווק שלילי או לסגירת החשבון. ל"פייסבוק" יש חוקים משלו.
דרכים להגעה לקהל היעד שלכם ב"פייסבוק" – הדרכים היעילות להגעה ללקוחות הפוטנציאלים של העסק שלכם ב"חינם" (ולמה זה לא ממש בחינם?).
פרסום ב"פייסבוק" בתשלום – תוך 2 דקות והמודעה שלכם ב"אוויר". בחירת שיטת הפרסות המתאימה (CPM מול CPC ). כיצד לנהל, לעקוב ולנתח את תוצאות הקמפיין.
שימוש באפליקציות של "פייסבוק" לקידום העסק שלכם. בחירת אפליקציה מתאימה והשימוש בה לקידום את האתר.
יצירת תנועה מהפייסבוק לאתר העסק ומאתר העסק לפייסבוק בעזרת תיבת "אהבתי".
שימושים נוספים ברשת החברתית חוץ משיווק (כגון: שירות לקוחות, מציאת עובדים, דיאלוג עם לקחות וכד')
סיכום + זמן לשאלות.
|