עלות קמפיין בגוגל מבוססת על תשלום פר קליק. כלומר משלמים לגוגל לפי כמות הלחיצות על
המודעה שלכם. עלות לחיצה נקבעת לפי ביקוש למילות החיפוש . אם המילה שלכם מבוקשת היא תעלה יותר וההיפך.
צריך למקד את הקמפיין כך שיגיעו אל בעל העסק פניות אפקטיביות , כלומר כאלו שמובילות לביצוע עסקה.
המיקוד נעשה באמצעות מחקר על מילות החיפוש בתחום, בדיקת מתחרים , ובדיקות סטטיסטיות בכלים
שגוגל מעמידים לרשותינו.
אנו מנהלים קמפיינים בגוגל ביעילות וחוסכים ללקוחותינו כסף רב באמצעות התמקדות במילות חיפוש רלוונטיות
ופניות ממוקדות.